מדריך קנייה

קורקינט פעלולים, או “סקוט” (קיצור של המילה scooter) הוא קורקינט ללא מנוע המותאם במיוחד למטרות ספורט בעיקר ולביצוע תרגילים/ביצועים של שליטה ומיומנות ברחוב (Street) ובסקייטפארק (Skatepark) 

המבנה של קורקינט הפעלולים הוא קשיח, אינו מתקפל, ובעל מכלולים איכותיים המאפשרים עמידות וחוזק מצד אחד ותנועה מהירה וחופשית מצד שני גם של הגלגלים וגם של הכידון ביחס ל”דק” (Deck – משטח העמידה). הגודל של הסקוט מותאם לרוכב על מנת לאפשר שליטה ועלייה ברמת הביצועים ברכישת מיומנות. ניתן לבצע עם הסקוט ביצועים רבים לרבות סלטות (Back Flip, Front Flip) והרבה תרגילים מורכבים באוויר.

ברחוב, (סטריט), בטיילות ובכל משטח קשה וישר ובסקייטפארקים הרבים ברחבי הארץ. (לרשימת הסקייטפארקים ליחצו כאן)

הסקוט, קורקינט הפעלולים מיועד לרכיבה על כל משטח קשיח, ברחוב, על רמפות ובסקייטפארקים המיועדים לרכיבה תוך ביצוע תרגילים ופעלולים.

קורקינט רגיל שאינו מיועד לפעלולים לא מסוגל לאפשר תרגילים של פעלולים ואינו בטיחותי כלל למטרות אלה.

החשיבות הראשונה היא שכל קורקינט פעלולים נבחן ונבדק למטרות פעלולים ולמשקל של רוכב שבין 80 ל100 ק”ג – על מנת להבטיח את בטיחות הרוכב ושהכלי לא יתפרק בזמן נחיתה עליו או כל פעלול אחר.

כל קורקינטי הפעלולים סקוט של MGP MADD GEAR עומדים בתקן האירופי EN14619 !!!

ישנם בעולם מותגים רבים של קורקינט פעלולים. המגוון הוא גדול מאד וקשה להבין את ההבדלים למי שאינו מצוי בתחום הרבה זמן. אנחנו בחרנו להביא לישראל כבר משנת 2011 את המותג MGP MADD GEAR

המותג מאד גיר הוא המותג המוביל בעולם בתחום, הוא נוסד כבר בשנת 2002 ואולם משנת 2011 הוא מוביל את התחום עם מגוון רחב והטכנולגיות המתקדמות ביותר והכי חשוב עם מחיר הכי תחרותי ביחד לאיכות.

בכל שנה מותג מאד גיר מוציא מחדש את ליין המוצרים שלו בקולקציה חדשה ובכל שנה מקדם את הטכנולוגיות החדשות ישירות אל הדגמים החדשים שלו ואל הרוכבים, כך הוא מצליח להמשיך להוביל את התחום בעולם.

לכן אנו ממליצים לכם לבחור מתוך הליין המגוון ביותר של מוצרי MGP Madd Gear שנמצא פה באתר.

הקורקינטים של מאד גיר מחולקים למספר דגמים המיועדים למאפייני רוכבים שונים והמחירים בהתאם. היתרון הגדול קיים שניתן את כל רכיבי הקורקינט לשדרג עם התקדמות רמת הרכיבה, לכן מוצעים אצלנו גם חלקי הקורקינט ברמות השונות לשדרוג ולהחלפה היה ונשחקו או התקלקלו

בליין של מאד גיר MGP Madd Gear ישנם ארבעה דגמים עיקריים (שכל אחד מהם בא במגוון רחב של צבעים וגרפיקות):

דגם הפרו Pro – זהו הדגם שמיועד לרוכבים המתחילים אבל המפרט שלו מאד מאד מתקדם וניתן להתקדם איתו ממש לרמת מקצוענים!!!

דגם הטים אדישן Team Edition – זהו הדגם שמיועד לרוכבים מתקדמים יותר או לרוכבים שמתחילים את הספורט בגיל מאוחר יותר. גם דגם זה מכיל מכלולים איתם ניתן להתקדם ממש לרמת מקצוענים!!!

דגם הניטרו אקסטרים  (Nitro Extreme) הוא הדגם הזהה לדגם הבחיר ממנו בליין, דגם האקסטרים, והייחוד שלו הוא הצביעה המיוחדת, המרהיבה ושונה בהיותה יותר סולדית מהגרפיקות המאפיינות את  האקסטרים. גם דגם זה מכיל מכלולים אותם ניתן אף לשדרג עוד יותר להתאמה אישית לרוכב ולרמות המקצוענות הגבוהות ביותר בעולם !!!

דגם האקסטרים (Extreme) הוא הדגם העליון בליין המוצרים של מאד גיר והוא דגם מקצועני המאפשר לרוכבים להגיע לרמות הגבוהות ביותר של הביצועים, לדרגות המקצועניות. גם דגם זה מכיל מכלולים אותם ניתן אף לשדרג עוד יותר להתאמה אישית לרוכב ולרמות המקצוענות הגבוהות ביותר בעולם !!!

הדגם הזה – דגם הדגל של מאד גיר – מגיע צבוע בצביעת עיטוף בטבילה במים – טכלנולוגיה ייחודית בה הקורקינט נצבע בטקסטורות וצבעים מרשימים ומרהיבים ביופיים.

הרכיבים הראשיים הם

Bar הכידון,

Deck משטח העמידה – הדק,

Wheels גלגלים

בנוסף יש את הרכיבים הבאים:

Bearings מסיבי הגלגלים,

Axles צירי הגלגלים

Spacers ספייסרים (מרווחים),

Brake בלם גלגל האחורי,

Griptape גריפ טייפ – מדבקה של נייר מחוספס המוסיפה חיכוך ומונעת החלקה של הנעליים מה”דק”

Fork מזלג הגלגל הקדמי

Head Set ערכת הראש – ערכה ייחודית המקשר בין ה”דק” לבין הכידון, המזלג והגלגל הקדמי – זו היא ערכת מיסבים ומכסה עליון מובנית

Compression system מערכת לחיצה   – ערכה ייחודית המעגנת את הכידון, המזלג והגלגל הקדמי אל ה”דק” ביצירת לחץ מדויק ומכוון על ערכת הראש – ערכת המיסבים – ליצירת מנגנון סיבובי חופשי ומושלם.

Clamp מלחצת – קלאמפ – זהו הרכיב המעגן את הכידון למזלג ולגלגל הקדמי. הרכיב הזה מהדק את הכידון על המזלג ויוצר מהם למעשה מקשה אחת מכוונת וחזקה.

Grips ידיות אחיזה – גריפים – ידיות עשויות חומר פלסטי/גומי גמיש ומיוחד המאפשר לרוכבים רכיבה נוחה ונעימה לידיים האוחזות בכידון הסקוט.

Bar ends בר אנדס – פקקים מפלסטיק המורכבים בקצוות הכידון על מנת למנוע היפגעות של הרוכב מקצוות הכידון ולמנוע התעקמות קצוות הכידון

כמעט כל קורקינט פעלולים עשוי מ”דק” אלומיניום המיוצר באקסטרוזיה ובו נעשה עיבוד משלים של חיתוך, יצירת חורים וריתוך על ידי רובוטים אל צוואר הדק- Neck שבמאד גיר עשוי מאלומיניום בתהליך מתקדם ביותר של כבישה “קרה” ולכן הוא חזק ביותר. הצינור בו עובד המזלג על מנת להתחבר אל הכידון הוא חלק מצוואר הדק ובכך משלים את החוזק המקסימלי האפשרי של החלק  הכל כך משמעותי בסקוט.

הגלגלים – ליבת הגלגלים לרוב עשויה מאלומניום בתהליכים שונים, במאד גיר בדרך כלל בכבישה קרה ולאחר עובר למפעל מיוחד להוספת ה”צמיג” העשוי חומר פוליאוריתן (PU) שנקרא אצלנו בדרך כלל גלגלי סיליקון (למרות שזה לא החומר אלא PU)